• SHH Corona Protocol

  • Corona Protocol SHH  (seizoen 2020-2021)

    Voetbalvereniging SHH  doet haar uiterste best om aan alle veiligheidsmaatregelen te voldoen. Echter het is ook de verantwoordelijkheid van iedere  speler/ouder/trainer om zich aan alle maatregelen te houden. Lees alle maatregelen dus goed door en gedraag je hier naar!

    13 oktober 2020: Verdere aanscherping Corona Maatregelen:

    In de persconferentie van dinsdagavond 13 oktober jl. zijn de onderstaande nieuwe coronamaatregelen kenbaar gemaakt voor de komende 4 weken.
    https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/10/13/gedeeltelijke-lockdown-om-besmettingen-terug-te-dringen

    Natuurlijk willen ook wij het coronavirus z.s.m. verbannen. Hiertoe houdt iedereen zich bij SHH aan de volgende regels, die tot nader order gelden:

    • Op het sportpark houdt iedereen zich aan de corona maatregelen;
    • Trainingen kunnen onveranderd plaatsvinden voor de jeugd t/m JO19 (niet voor senioren);
    • Alleen spelers en trainers betreden het sportpark (ouders/toeschouwers betreden het sportpark niet);
    • (Alleen) op zaterdag kunnen onderling wedstrijden voor JO7 t/m JO19 teams gespeeld worden tegen andere SHH-teams;
    • Een wedstrijd wordt met voorkeurstijdstip aangemeld via rolfsmeets@hetnet.nl. Enkel na toestemming wordt er gespeeld;
    • Een wedstrijd heeft maximaal de gebruikelijke duur van een wedstrijd, passend bij de laag;
    • Bij wedstrijden en trainingen zijn maximaal 2 trainers per team aanwezig;
    • Er worden géén toernooitjes georganiseerd;
    • Na afloop van een training of wedstrijd verlaat iedereen z.s.m. het sportpark;
    • De kantine, kleedkamers en douches zijn gesloten;
    • Er wordt geen koffie, thee en ranja beschikbaar gesteld. Neem zo nodig eigen drank/drinkflessen mee;
    • Maximaal 1 persoon betreedt het ballenhok;
    • De toiletten op de gang zijn geopend.

    Algemene basisregels

    1. Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop;
    2. Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
    3. Houd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het sporten).
    4. Vermijd drukte zoveel als mogelijk.
    5. Was vaak je handen.